La Fundació Llevant UE presenta aquest dilluns 19, a les 18.00 h, en El Corte Inglés del Carrer Colón, el còmic “Més que Futbol”, produït per la pròpia Fundació en col·laboració amb el Llevant UE, escrit conjuntament amb l’il·lustrador Miguel Moscardó, jugador del Llevant UE EDI, qui dona vida a la història del còmic a través de les seues característiques vinyetes.

Aquesta història fa un recorregut pels deu anys d’història dels projectes socials del Llevant UE i la seua Fundació a través dels ulls de Ramón, un encantador avi levantinista de bressol; i Marta, la seva neta, que mai hi havia escoltat parlar del Llevant UE. Una història plena de valors positius relacionats amb l’esport, perfecta per a aconseguir que els joves de casa reprenguin l’hàbit de llegir en paper i que a més destina el 100% dels seus beneficis als projectes socials de la Fundació Llevant UE.

El còmic, que té un preu de 10 €, es posarà a la venda des del dilluns 19 en tots els centres El Corte Inglés de València, i a partir del dimarts a les botigues físiques i en línia del Llevant UE.