VOLUNTARIS

El grup de voluntaris del Llevant UE es va crear l’any 2011 al costat de la Delegació de Penyes, el Llevant UE i la Fundació Cent Anys del Llevant UE, amb l’objectiu de satisfer diferents mancances que existien en els dies de partit de l’estadi *Ciutat de València.

Actualment està constituïda com a Associació i depén directament de l’Àrea Social de la Fundació per més de 100 persones altruistes.

El grup de voluntaris ha de ser entés com una comunitat d’amistat tolerant, oberta i formada per aficionats del Llevant UE que decideixen dedicar part del seu temps al club. Des de l’Àrea Social es tracta de premiar el seu esforç i dedicació impulsant i col·laborant en activitats de caràcter lúdic i esportiu proposades per l’associació, com són viatges amb el primer equip i jornades de convivència, entre altres coses.