Col·laboracions i convenis

COL·LABORACIONS I CONVENIS DE PATROCINI:

La Fundació del Llevant UE compte, hui dia, amb el suport grans entitats de la província de valència, que a més de compartir valors, persegueixen la inclusió total de les persones amb diversitat funcional.

Ací trobaràs tot el relacionat amb els nostres patrocinadors i col·laboradors. Des de signatures de convenis, actes conjunts o jornades de convivència amb els nostres partners. Moments inoblidables tant per als nostres esportistes com per als nostres companys de viatge.

COL·LABORACIONS SOLIDÀRIES:

Col·laboracions que realitza el Llevant UE a través de la seua Àrea Social amb diferents associacions i ONGs. Aquestes col·laboracions se centren en generar visibilitat i ingressos econòmics, directes i/o mitjançant donacions de material oficial del club que ixen a rifa, per als beneficiaris de la col·laboració.

Gran quantitat d’entitats sense ànim de lucre s’han vist beneficiades amb aquestes col·laboracions, entre elles destacar les establides durant les últimes temporades: Creu Roja, Casa de la Caritat, Associació Valenciana de Persones Sordes, Associació de Malalts d’Alzheimer, ASPRONA, Associació de Valenciana de malalties rares, Fundació Sagrada Família, Associació Bona Gent, AV Benimaclet Orriols, Associació Malalts Esclerosi Múltiple, Associació Harambee, Fundació Sant Vicent Màrtir, Míni Olimpíades FDM, EduTerra i campanyes com, donació de sang i Un joguet, una il·lusió, entre altres.

CONVENIS SOLIDARIS:

Acords amb diferents associacions de la província, AVAPACE, Fundació JIMB i Associació Intercultral Orriols Conviu. Des de la temporada 21/22 estem inscrits en l’Associació Nacional de Fundacions Esportives. Noves relacions amb ONGs sostenibles com Xaloc amb les quals realitzem tallers i activitats per a preservar el medi ambient.

Durant la Campanya de Nadal del Llevant UE de cada temporada, una part dels beneficis va destinada a una associació diferent. Fins al moment, la Fundació ANAR, ASPANION, Fundació MAIDES, Càritas i Goals for freedom, han sigut algunes de les beneficiàries de les donacions.