LLEVANT UE PC

FUTBOL PER A PERSONES AMB PARÀLISI CEREBRAL I DANY CEREBRAL ADQUIRIT

Secció de futbol adaptat de la Fundació Llevant UE, formada per jugadors amb paràlisi cerebral o dany cerebral adquirit. L’equip de futbol PC es forma amb l’objectiu de participar en les competicions oficials, complit des del 2016.

Actualment comptem amb dos equips ben posicionats en els diferents tornejos, en La Lliga Nacional i la Copa Promeses de Futbol PC.

Assoliments del Llevant UE PC:

• Temporada 2017/2018 quatre jugadors de l’equip van representar a la Selecció Espanyola en el Mundial de l’Argentina.
  • Temporada 2018/2019 tres han sigut els representants del Llevant UE PC en la selecció nacional espanyola.
  • Temporada 2020/2021 incorporació de dones a l’equip.
  • Temporada 2021/2022 nou equipe Promeses Futbol 7 PC.
  • Temporada 2021/2022 dos esportistes han sigut els representants del Llevant UE PC en la selecció nacional espanyola, masculina i femenina.

OBJECTIUS DE L’ESPORT ADAPTAT EN PERSONES AMB DIVERSITAT FUNCIONAL

– Una formació integral.
– Pràctica de l’esport sense barreres.
– Conscienciació sobre la discapacitat.
– Pràctica de futbol com a element integrador.
– Transmissió de valors com la humilitat, l’esforç i superació.
– Utilització de l’esport com a eina per a promoure la inclusió en la societat.

BENEFICIS FÍSICS I SOCIALS:

– Millora en l’autonomia de l’esportista.
– Millora en els seus hàbits saludables.
– Millora de les capacitats físiques bàsiques.
– Millora de les qualitats sensori-motrius.
– Potenciació de les habilitats i recursos psicològics.
– Motivació per practicar un esport.
– Desenvolupament del sentiment de pertinença a un club, mitjançant diferents activitats vinculades al primer equip.

Si vols formar part de l’equip de la nostra Escola de Futbol per a Persones amb Discapacitat Intel·lectual o del nostre equip de Paràlisi Cerebral, posa’t en contacte amb nosaltres a través del mail areasocial@levanteud.es