LLEVNAT UE MASCLETS

Llevant UE Masclets és el primer equip d’hoquei en cadira de rodes elèctrica creat a la Comunitat Valenciana, naix en 1999, des de 2009 forma part del Llevant UE i més tard de la Fundació Llevant UE Cents Anys. El club seguix amb la línia marcada tractant d’acostar-se i beneficiar als col·lectius esportius més desconeguts, treballant per a créixer i augmentar el nombre d’esportistes.

Èxits del Llevant UE Masclets:

• Sis títols de Campionats d’Espanya.
  • En 2014 van aconseguir l’últim guardó a incloure en les vitrines del Campionat celebrat a València.
  • A l’agost de 2015 L’equip va participar en el Campionat d’Europa celebrat en Eindhoven com a únic equip espanyol.
  • Temporada 2020/2021 10é Aniversari Llevant UE Masclets.
  • Temporada 2021/2022 jugadors del Llevant UE Masclets representant a Espanya en el mundial de HSRE a Suïssa.