La Fundació Llevant UE, en la seua línia de continuar apostant per la generació de productes solidaris i amb finalitats benèfics, llança al mercat avui la rèplica de la samarreta que Llevant UD utilitzava com a visitant en la temporada 1962-63, en la qual va aconseguir el seu primer ascens a primera divisió del qual es compleixen ara 60 anys.

Una samarreta d’edició limitada i plena de detalls que uneixen el passat i el present Llevantinista, com el coll i pispes tipus puny, l’escut a grandària original i de disseny híbrid entre l’actual i l’antic, una llegenda en la part posterior que rememora l’ascens a primera divisió de la temporada 62-63, o el logotip de la Fundació Llevant UE, beneficiària d’aquest producte, en una etiqueta de cuir sintètic cosida en la part inferior de la samarreta.

La samarreta surt a la venda per un preu de 55 € i es podrà adquirir a partir d’avui mateix a les botigues oficials del Llevant UE o en línia.