No has desitjat mai tindre la teua samarreta favorita del LlevantUE, emmarcada en el saló de la teua casa i protegida de qualsevol inclemència que poguera deteriorar-la? I si ara, a més de poder fer-ho, col·laborares amb els projectes socials del teu club?

Perquè aquesta possibilitat te la brinda a partir d’ara la Fundació Llevant UE que, al costat del Llevant UE llança al mercat per a tots els seus aficionats la possibilitat de l’emmarcat premium de samarretes del Llevant UE

Aquest emmarcat, realitzat artesanalment a mà amb materials d’alta qualitat completament reciclables, té unes dimensions perfectes (72,5 x 92 cm) per a exposar la samarreta que més t’agrada i està fabricada sense plàstics ni substàncies tòxiques.

A més, existeixen infinites possibilitats de personalització. Tria el color del marc o quina part de la samarreta vols mostrar, afig el logotip que vulgues en la part superior, una placa amb el text que vulgues o, simplement, un fons personalitzat per a la teua samarreta.

Tots els beneficis obtinguts a través de la venda d’aquest producte es destinen als projectes socials d’esport adaptat de la Fundació Llevant UE

Pots conéixer totes les opcions de personalització i preus a través d’aquest link:

Aclariments:

• Només està permés el pagament amb targeta.
    El producte s’entrega entorn de 10 dies hàbils després de la realització de la comanda.
  • Només està permés l’emmarcat de samarretes del Llevant UD
  • Està permés l’emmarcat de samarretes d’altres temporades.
  • En cas d’emmarcat de samarreta d’una altra temporada haurà de realitzar-se la comanda i depositar la samarreta a emmarcar en la Tenda Granota de l’Estadi juntament amb la referència de comanda en línia obtinguda en realitzar la comanda de l’emmarcat.
  • Es pot realitzar la compra dels equipaments oficials d’aquesta temporada per a l’emmarcat directament a través del formulari de realització de comanda.