La Fundació del Llevant UE ‘Cent Anys’ va tindre l’honor de rebre aquest dijous 17 de novembre un dels premis ‘Plantant Batalla’ que atorga la falla Regne de València-Duc de Calàbria, en la seua segona edició. La nostra delegació va estar encapçalada pel director de la Fundació, Vicente Herrero; al costat del nostre ambaixador Ricardo Ten i el jugador de Llevant UE PC Jaime Almenar.

Els granotas van recollir el premi de mans de Vicente Hèrcules i les falleres majors de la comissió de 2022, María Hèrcules i Abril Alabu. La Fundació va obsequiar a la Falla del Regne amb una samarreta oficial de joc.

Laura Mengó i Paula Nieto, falleres majors de València 2023, van ser la presència de luxe d’aquests guardons que es presumeixen com un clàssic a nivell sociocultural a la nostra ciutat.