Aquest matí, la Fundació Llevant UE ha convidat als seus patrocinadors a un desdejuni en l’Estadi Ciutat de València per a agrair i celebrar la seua col·laboració amb l’entitat blaugrana. A partir de les deu del matí, han començat a arribar els representants de les diferents empreses que, un any més, fan costat a la Fundació. Una vegada finalitzat el desdejuni, el president de la Fundació Llevant UE, Vicente Furió, ha agraït la presència de tots els assistents, a més de reconéixer la gran ajuda que suposa per a la Fundació comptar amb patrocinadors de la talla de la Diputació de València, Caixa Popular, Léleman, Refrede, Timpers Brand, Grup Gastroadictos, Fermax i Amarilo.

Tot seguit, s’ha procedit al lliurament d’una samarreta commemorativa emmarcada i personalitzada per a cadascuna de les empreses a manera d’agraïment. D’un en un, els representants de les diferents organitzacions han rebut de mà d’una representació d’esportistes de totes les seccions d’esport adaptat de la Fundació, l’obsequi esmentat. Aitor Carratalá ha recollit el detall en nom de Timper Brand; Rafa Recuenco ha representat a Gastrodictos; per part de Caixa Popular, Isabel Anyó i María Jesús Figuerola han sigut les assistents; Juan Miguel Gutiérrez ha acudit a l’esdeveniment com a representant de Enfrío; Amarilo ha sigut present a través de Celestino Romero i Fermax per la seua directora d’organització corporativa, Mónica Gil.

L’acte també ha tingut una gran representació institucional. Javier Mateo, regidor d’Esports de l’Ajuntament de València, ha posat en valor l’activitat de la Fundació Llevant UE, destacant la importància i necessitat d’aquesta mena de projectes. Així mateix, ha assistit el gerent de la Fundació Esportiva Municipal, Borja Santamaría, a més de la coordinadora de l’Àrea de Benestar i Drets Socials de l’Ajuntament de València, Helena Ferrando. César Marí, cap de la Secció d’Atenció a Persones amb Diversitat Funcional de l’Ajuntament de València, també ha sigut present, així com el cap del Servei de Promoció de l’Esport, Hermenegildo Puchades.

Per part del Llevant UE, tampoc ha volgut perdre’s aquest acte Quico Catalán, president del club blaugrana.

Una vegada finalitzat aquest “Desdejuni de valors”, els assistents han baixat al terreny de joc del Ciutat de València per a immortalitzar aquest acte amb una foto de família i visualitzar un vídeo en els videomarcadors que posa en valor les sinergies aconseguides entre la Fundació i tots i cadascun dels seus col·laboradors.

Un esdeveniment molt especial, carregat de simbologia social i valors, que posa de manifest el gran camí recorregut per la Fundació Llevant UE en matèria d’inclusió de les persones amb discapacitat a través de l’esport, així com dels seus companys de viatge.

Veure vídeo