Una temporada més, Llevant UE EDI participarà en LaLiga Genuine Santander, en la seua cinquena edició amb dues noves incorporacions, ascendint el nombre de clubs a 44 que participaran aquesta temporada, convertint-se en l’edició més reeixida fins hui.

La primera fase del campionat se celebrarà els pròxims dies 11, 12 i 13 de novembre a Tarragona. El Nou Estadi Costa Daurada acollirà la benvinguda dels equips participants. El Nàstic exercirà com a club amfitrió en la seu inaugural i els partits es disputaran en el Futbol Salou Sports Center.

Aquesta edició, es dividirà en 4 fases i 6 seus. Després de la visita a Tarragona, el pròxim destí serà, en la segona fase, el RCD Espanyol (17-19 febrer) i Athletic Club Fundazioa (25-27 de març). La tercera fase serà acollida per la Fundació Cèltica Integra (14-16 d’abril) i Burgos CF (12-14 de maig). Finalment, el Vila-real CF (9-11 de juny) exercirà com a amfitrió en la quarta i definitiva fase de LaLiga Genuine Santander 2022-2023.

Calendari de partits per a Llevant UE EDI:

Dissabte 12 de novembre a les 11.00 h: Llevant UEEDI vs Ponferradina

Dissabte 12 de novembre a les 16.00 h: SD Osca vs Llevant UE EDI

Diumenge 13 de novembre a les 11.00 h: Fundació Albacete vs Llevant UD EDI

Esportistes convocats per a la 1a fase de LaLiga Genuine Santander: José Miguel Ortuño Peñalver, Carlos López Cabañate, Raúl Encinas Pastor, Carlos Vindel Sanchis, Jonathan Ramos Moreno, Héctor Torondel Mengual, Judith Vea Montalbán, Pilar María Ortí Baviera, Denis Butnariu, Jordi Vila Arbona,Pau Navarro Company, Juan Guevara Castro, Marcos Pérez de l’Olmo, Antonio Olaya Sebastián, Raúl García Solvia i Fernando Peiró Rocher.

Cos tècnic: Laura Gutièrrez Navarro, Maria de la Mar Ruiz, Luis Revert de Parets i Fran Lluch Romero.