El Llevant UE, de la mà de l’empresa Match Worn Shirt, posa a la disposició dels seus aficionats les samarretes que utilitzaran els jugadors del primer equip masculí en el seu duel davant la UD Las Palmas. Unes samarretes signades pels seus protagonistes que, com el club porta fent des de la temporada passada, seran subhastades en favor de la Fundació Llevant UD, pionera a Espanya en l’àmbit de la inclusió de les persones amb discapacitat a través de l’esport.

Tots els aficionats podran realitzar la seua licitació per qualsevol de les samarretes dels jugadors convocats a la trobada, des del mateix moment de la finalització del partit i fins diumenge que ve 27 de novembre, dia de tancament de subhasta.