Més de 100 esportistes, representants de totes les seccions més cos tècnic, van eixir al camp i reben l’homenatge del publique en el descans de la trobada del Llevant UE contra el Màlaga CF, dins de les accions commemoratives del dia Internacional de la Discapacitat que el club i la seua Fundació van dur a terme ahir, com són:

• Venda de calendaris solidaris a benefici de AVAPACE en diferents punts de l’estadi.
  • Presència en les diferents llotges de l’estadi d’esportistes representants de les diferents seccions d’esport adaptat de la Fundació Llevant UE, com a convidats d’honor de la trobada.
  • Posat de l’onze inicial del Llevant UEamb tanca estàtica commemorativa del dia internacional de la discapacitat.
  • Inclusió d’un anunci commemoratiu del Dia internacional de la Discapacitat en l’U televisiva en diferents moments durant tota la trobada.
  • Eixida a la gespa en el descans de la trobada d’una representació de les seccions d’esport adaptat.