El passat cap de setmana, els nostres equips de paràlisi cerebral i dany cerebral adquirit van disputar a Madrid, d’una banda, la 3a jornada de la Lliga Nacional i, per un altre, la 2a jornada de la Lliga Promeses.

L’equip que competeix en la Lliga Nacional va disputar tres partits entre dissabte i diumenge. La primera trobada es va saldar amb un empat a un enfront de la Fundació Segona Part. En el segon partit de la jornada, el Llevant UE PC es va fer amb la victòria davant la Federació Extremenya, a la qual es va imposar per 6 punts a 0. En l’últim partit, el conjunt granota va caure per 3 gols a 1 contra l’Hèrcules Paralímpic, però lluitant fins al final per donar-li la volta al marcador. Quant al que respecta a la classificació, el Llevant UE PC està situat en la 5a posició de la Lliga Nacional amb 8 punts.

Respecte al conjunt que disputa la Lliga Promeses, es va emportar la victòria contra la Federació Catalana per 7 gols a 1 en el seu primer partit, encara que no va tindre la mateixa sort contra la Fundació Segona Part, perquè va caure per 4 gols a 5. Actualment, se situa en la 3a posició de la classificació.

El Llevant UE PC és una secció de la Fundació Llevant UE, pionera en la creació de seccions d’esport per a persones amb alguna mena de diversitat funcional.