El Llevant UE i la Fundació Cent Anys volen manifestar el seu més sentit condol per la defunció del conseller Sr. Pedro Luis Catalán Aznar, pare del president Quico Catalán.

Pedro Catalán va ocupar el càrrec de conseller del Llevant UE en dues etapes compreses des de 2000 fins a 2005 i des de desembre de 2009 fins a l’actualitat. A més, va ser patró de la Fundació Cent Anys des de la seua constitució en 2009 fins a 2017.

Tots els integrants del club i de la Fundació ens unim al dolor dels familiars i amics en aquests durs moments després de la seua irreparable pèrdua.

El Llevant UE vol agrair la dedicació, l’afecte i el compromís que sempre ha tingut amb el club, com a aficionat i com a conseller, així com el llegat que deixa i que permetrà que el sentiment llevantinista continue creixent. D.E.P.