L’Associació de Voluntaris del Llevant UE va celebrar dimecres passat 22 de febrer el seu clàssic sopar d’aniversari, aquest any d’una forma més especial si cap ja que aquesta temporada 22/23 l’associació celebra el seu desè aniversari.

En el sopar van estar presents diferents representants del Llevant UE i la seua Fundació, destacant al president del club, Quico Catalán, així com Dani Cárdenas i Son, jugadors del Llevant UE; Nuria Mendoza, Júlia Aguado, Silvia Lloris i Andreea Paraluta, jugadors del Llevant UE Femení, i Roger Serrano i Pedro Toro del Llevant UE FS.

L’esdeveniment, que va congregar a més de 50 voluntaris membres de l’associació, es va celebrar en les instal·lacions de l’Estadi Ciutat de València amb un sopar de gala i lliurament de diferents obsequis per part de les tres entitats presents.

Feliç aniversari, Voluntaris LUE! Per molts més!