Dimecres passat 22 de febrer va tindre lloc la presentació de la Lliga de Tennis de Mesa FEDI CV 2023 en la Direcció General d’Esports de la Generalitat Valenciana. La Fundació Llevant UE va estar representada per Vicente Herrero, director de l’entitat; José Carlos Gascó, coordinador de seccions d’esport adaptat d’aquesta, i Óscar Ponce, entrenador de tennis de taula de la Fundació i ambaixador de la competició.

En l’acte va estar present Josep Miquel Moya, director general d’Esports de la Generalitat Valenciana; Ximo Gisbert, president de FEDI Comunitat Valenciana; Ramón Felip i Enrique Brotons, vicepresidents de FEDI CV; Sandra Gil, secretària general de la FEDI Comunitat Valenciana; Celia Maestre, directora tècnica de FEDI CV.

La competició, que començarà el dia 1 d’abril de 2023, comptarà en la seua primera jornada amb la col·laboració de la Fundació Llevant UE, que s’encarregarà d’organitzar l’esdeveniment en el Club Mediterrani de Manises.