La Fundación Levante UD ha tornat a la competició en aquesta temporada 23/24 al participar, aquest passat cap de setmana i per novena vegada consecutiva, en la 12ª edició de l’Open Nacional de Futbol 7 Inclusiu 2023, celebrat a Albacete.
Aquest campionat ha marcat el tret de sortida de la temporada de competicions per al Levante UD EDI i, una vegada més, els equips granots van rendir a gran nivell.

Tres equips de la Fundación Levante UD es van desplaçar fins a terres manxegues per a participar en diferents categories, demostrant una vegada més el seu compromís amb la inclusió en l’esport.

El Levante UD EDI “A” es va proclamar campió de la 2ª Divisió “B” en vèncer en una emocionant tanda de penals l’equip Toledo “A”. L’heroi de la tarda va ser Dani Marcos, el porter del conjunt granota, qui va detindre dos penals crucials, desencadenant l’eufòria entre els seus companys, el cos tècnic i l’apassionada afició. A més, l’actuació de Raül Reig no va passar desapercebuda, ja que va aconseguir anotar tres gols durant tot el torneig, contribuint a l’èxit de l’equip.

D’altra banda, el Levante UD EDI “C” es va alçar amb el subcampionat en la categoria de 3ª Divisió “B”. Fran Soler es va erigir com el màxim golejador de l’equip, anotant un total de 4 gols al llarg del torneig i deixant constància del seu talent en el terreny de joc.

El Levante UD EDI “B”, compost íntegrament per dones, va aconseguir una destacada cinquena posició en la 3ª Divisió “A”. Alba Blasco es va convertir en la màxima golejadora de l’equip femení amb quatre tants. A més, el seu comportament exemplar en el terreny de joc li va valer el reconeixement de l’organització del torneig, que li va atorgar el Premi al Joc Net.

En resum, l’Open Nacional de Futbol 7 Inclusiu 2023 ha estat un torneig d’èxit indiscutible per a la Fundación Levante UD i els seus equips, marcant l’inici de la temporada 2023-2024 d’una manera fantàstica i inmillorable. El compromís amb la inclusió i el talent d’aquests jugadors i jugadores són un verdader exemple de superació i passió per l’esport.