Laura Gutiérrez, Coordinadora de les Seccions d’Esport Adaptat de la Fundación Levante UD, marxa a continuar la seua formació i augmentar la seua experiència a Insuperabili, Fundació líder a Itàlia en la Inclusió de persones amb discapacitat a través de l’Esport a Itàlia.

Gutiérrez s’ha convertit en una figura destacada en l’àmbit de l’esport adaptat i el seu creixement en els últims anys a nivell nacional i una peça fonamental en l’impuls de diversos projectes i iniciatives dins de l’entitat levantinista.

Laura ha deixat una empremta imborrable en la Fundación, especialment a través de la seua important labor en la creació de les seccions d’Iniciació i Femenina, que han obert noves oportunitats per a persones amb discapacitat en l’àmbit esportiu.

Durant anys va defensar com a futbolista, entre altres, els colors del Levante UD Femení amb passió i dedicació, demostrant el seu talent, compromís i valors en el terreny de joc. No obstant això, va prendre una decisió valenta i admirable en retirar-se del futbol d’alt nivell per a concentrar-se completament en la seua tasca com a entrenadora -i posteriorment coordinadora- en favor de les persones amb discapacitat i la seua inclusió en la societat.

La Fundación Levante UD desitja expressar el seu més profund agraïment a Laura per la seua valuosa contribució i dedicació durant tots aquests anys. El seu compromís i passió han deixat una marca i un estil imborrables en l’entitat, inspirant a molts altres a seguir els seus passos i treballar per un món més inclusiu.

I, en aquest cas, comença una nova aventura per a ella en la Fundació italiana Insuperabili, una organització germanada amb la Fundación Levante UD i líder indiscutible en la promoció de la inclusió a través del futbol a Itàlia. Amb més de 600 esportistes amb discapacitat a tot el país transalpí, Insuperabili s’ha convertit en un referent en la matèria i Laura estarà desempenyant un paper fonamental en la seua tasca.

Tot el nostre agraïment a Laura Gutiérrez “Guti”, pel seu compromís i esforç amb tots els projectes en els quals ha participat en aquestes 6 temporades. Estem segurs que mantindrà en aquest nou projecte professional la mateixa implicació i passió en la lluita per la inclusió.