La Fundació Llevant UE, membre de l’associació Europea EFDN, ha sigut seleccionada al costat d’altres 10 fundacions i clubs europeus per a participar en el campionat “Special Champions League”, el primer campionat internacional de Fundacions i Clubs professionals per a persones amb diversitat funcional organitzat per la pròpia EFDN i Special Olympics.

D’aquesta manera, la Fundació Llevant UE continua fent passos avant, liderant la inclusió a través de l’esport a Espanya i participant en un campionat únic en el món, amb clubs i fundacions de primer nivell europeu, per a llançar un missatge social comú d’integració i inclusió a través de l’esport.

La “Special Champions League” es disputa durant els anys 2023 i 2024 en 5 seus diferents de tota Europa, a Portugal, Alemanya, Holanda i Bèlgica, arrancant aquest pròxim 8 de febrer a Lisboa.

En aquesta primera jornada, la Fundació Llevant UD mesurarà les seues forces per a establir el nivell de competició en el qual participarà, davant la Juventus. Segons el resultat d’aquesta ronda de partits de nivell, es generaran els grups segons nivell que marcaran el desenvolupament de la competició en els pròxims 24 mesos.

Clubs participants:

Fundació Llevant UE