L’expedició del Llevant UE EDI va viatjar divendres passat a Burgos, seu de la 3a Fase de LaLiga Genuine 2022-2023. En arribar a terres castellanes, els jugadors de la secció d’esport adaptat llevantinista, al costat del cos tècnic, van ser convidats pel club burgalés a gaudir de la trobada de LaLiga Smartbank en l’Estadi Municipal El Cultivable que va enfrontar al Burgos CF i al CD Leganés.

El dissabte al matí, el Llevant UD EDI va debutar a la Ciutat Esportiva de Castañeras enfront de l’Esportiu de la Corunya. Va ser un partit molt disputat que finalment es va saldar amb un 2-1 a favor del conjunt gallec.

A la vesprada, els granotes van saber recompondre’s de la derrota davant el Dépor i es van imposar per 3 a 1 a la UD Eivissa. Els jugadors llevantinistes van gaudir sobre la gespa i van demostrar una actitud impecable.

Per a tancar el cap de setmana, el Llevant UD EDI va aconseguir la victòria davant el Valladolid CF per 2 punts a 1 en un final d’infart, perquè el gol decisiu va arribar en l’últim segon del partit. César, el jugador més jove dels convocats per a disputar la 3a Fase de LaLiga Genuine, va anotar el punt que va decantar la balança per a l’equip granota, liquidant així una experiència més plena de somriures, abraçades i valors.

La 4a i última fase de LaLiga Genuine tindrà lloc els dies 9, 10 i 11 de juny a la Ciutat Esportiva Pamesa del Vila-real CF.

Allí estarem!

Coneix com va ser l’experiència i a un dels seus protagonistes en clau granota, Jesús Moreno “Pitu”.