En el dia d’ahir, 26 de setembre, la Comissió Executiva de la Fundació Levante UD Cent Anys va celebrar reunió extraordinària en la qual, entre altres qüestions, es va acordar fixar com a data límit per a la presentació de candidatures per a suplir la vacant del Patró Sr. Rafael Poveda, qui va dimitir recentment, el divendres 6 d’octubre a les 14.00 hores.

Recordem que: (i) per a presentar-se candidat s’haurà de tindre cinc anys d’antiguitat com a soci i abonat, i posseir entre 1 i 30 accions del “Levante UD, S.A.D.”; (ii) la candidatura haurà de presentar-se acompanyant una breu carta de presentació i el seu curriculum vitae mitjançant comunicació a l’adreça de correu electrònic patronato@fundacionlevanteud.org; i (iii) el termini de nomenament del substitut serà pel període pendent fins a acabar el nomenament del Patró substituït.