El president de la Fundació Llevant UE Cent Anys, Vicente Furió ha assistit aquest matí a la presentació de la campanya Un Pósit per l’Alzheimer 2022: recordARTE, i en la qual l’art urbà de Vicente Marzal ha deixat la seua petjada en el Centre de Dia Benicalap de l’Associació de Familiars de Malalts d’Alzheimer de València (AFAV).

Organitzada per a commemorar el Dia Mundial de l’Alzheimer que se celebra demà 21 de setembre, el projecte naix amb l’objectiu de conscienciar, sensibilitzar i visibilitzar la malaltia d’Alzheimer a través de l’art.

Furió ha sigut testimoni de la primera acció de la campanya Murals Urbans per a recordar-te, en la qual l’artista urbà Vicente Marzal, que basa la seua obra en granotes i cèl·lules del so, ha pintat el mural participatiu “La veu dels meus silencis”.

Aquesta campanya compta amb l’impuls de l’Ajuntament de València, Nou Centre i Ballesol i AFAV compte amb la col·laboració de Pintures Va muntar, Colevisa, València Capital del Disseny 2022, Ateneu Mercantil de València i Juan Carlos Llobell, a més dels artistes Vicente Marzal, Javier Botella, Two Halves i Barbiturikills.