Dijous passat 15 de setembre es va celebrar, en els terrenys de joc del poliesportiu Jorge Diego Pantera, el primer entrenament del Llevant UE EDI de la temporada 22/23, inaugurant així el curs per a les seccions d’esport adaptat de la Fundació levantinista.

Un entrenament al qual van assistir més de 100 esportistes i en el qual van predominar els retrobaments després de l’aturada estival i en el qual es van començar a realitzar els pertinents mesuraments als jugadors i jugadores abans de saltar a la gespa.

Una vegada en el camp d’entrenament, els esportistes del Llevant UE EDI van gaudir del suport d’uns assistents d’excepció, que es van acostar a gaudir amb ells de l’inici d’aquesta temporada. Patrocinadors, polítics i personal directiu del Llevant UE van fer acte de presència en aquest tret d’eixida a la temporada. Vicente Furió, president de la Fundació, acompanyat per Rafael Poveda, Javier García Murillo i Kika Ruiz, patrons de la Fundació, va obsequiar amb una samarreta commemorativa de l’esdeveniment a Javier Mateo, Regidor d’esports de l’Ajuntament de València; Roberto Mohedano, Diego Soliveres i Aitor Carratalá, de Timpers brand; Juan Miguel Gutiérrez, de Enfrío; Miguel Montagut de Caixa Popular; Maider Castillo i Ruth Garcia en representació del Llevant UE Femení, així com Marisa Blay, consellera del Llevant VOSTÉ A més, també se’ls va fer lliurament del nou àlbum de cromos de la Fundació Llevant UE, presentat al públic divendres passat.

Un dia molt especial tant per als esportistes del Llevant UE EDI com per a la pròpia Fundació Llevant UE, que recentment ha celebrat 10 anys d’aquesta secció. En les pròximes setmanes arrancaran també els seus entrenaments la resta de seccions d’esport adaptat.