La Fundació del Llevant UE ‘Cent Anys’ ha sigut guardonada amb un dels ‘Premis Plantant Batalla’ que atorga des de 2019 la Falla del Regne. La comissió de Regne de València-Duc de Calàbria atorga aquestes distincions a entitats, organismes i persones que, “pel seu ímpetu i valentia ‘planten batalla’ en diferents àmbits” de la societat amb la seua labor diària.

“La Falla del Regne vol, d’aquesta manera, distingir els seus objectius de contribució i moment d’activitats científiques, socials i culturals de tota mena i forma d’expressió relacionada amb l’esport en general i el futbol en particular, primordialment de l’esport base, incidint en la lluita i promoció d’un esport per a tots, sense barreres i inclusiu, on s’ajuda a socialitzar als esportistes amb discapacitat, tractant el seu esport com una forma de diversitat social”.

Des de la Fundació volem agrair a la Falla del Regne la concessió d’aquest premi que ‘planta batalla’ per convertir-se en un clàssic de l’àmbit faller i sociocultural de la nostra ciutat.