La Fundació del Llevant UE ‘Cent Anys’ i el Llevant UE volen transmetre les seues condolences per la defunció hui del membre del patronat de la fundació Manuel Moreno Olmos.

Moreno, que ha faltat aquest matí als 86 anys, va nàixer a València el 2 de maig de 1936 i va dedicar tota la seua vida laboral al món empresarial. Les seues diferents iniciatives van ser una generació de riquesa i creació de llocs de treball en favor de la Comunitat Valenciana.

Soci del Llevant UE des de fa més de 50 anys, accionista des de la transformació del club en societat anònima el 13 de maig de 1994, Moreno, en 1968, va ser designat pel president Antonio Román com a vicepresident del club. Anys més tard va exercir la labor de directiu sent president Santiago Sanz.

Al desembre de 2016 va ser triat per la Junta d’Accionistes del Llevant UE membre del Patronat de la Fundació del Llevant Cent Anys. Càrrec que ha exercit fins a la seua defunció.

La seua vida es va desenvolupar en un ambient familiar, empresarial i sempre disposat a ajudar i col·laborar amb el Llevant VOSTÉ En el seu temps lliure solia practicar el golf, un esport que li proporcionava tranquil·litat i al seu torn li servia de vehicle per a reunir-se amb amics i companys.

Unes setmanes abans de la seua defunció va expressar el seu desig de comprar a la Fundació un paquet d’accions del Llevant UE amb l’exclusiu desig de col·laborar.

Abans de ser triat membre del Patronat de la Fundació va manifestar que “em presente amb la intenció de secundar i contribuir en el desenvolupament de l’entitat de tal forma que el Llevant s’aferme i consolide com un gran club d’àmbit nacional”.

Sempre va voler comportar-se com un levantinista de base sense buscar cap protagonisme. En les seues visites a l’estadi Ciutat de València sempre observava els partits des de la seua localitat i acompanyat de membres de la seua família i del seu inseparable amic Carlos Moliner.