Levante UD EDI Femenino en LaLiga Genuine

Llevant UD EDI ha fet història en la fase final de LaLiga Genuine al disputar els seus tres últimes trobades en la competició amb una convocatòria composta només per dones, fent un pas més en la lluita per la inclusió i sent pioners en la iniciativa.

Les 16 jugadores que han fet història són les següents:

Amanda Azorín, Jessica Barrachina, Paloma Chiralt, Amparo Monestir, Sara Ahuir, Blanca Fuertes, Gloria García, Javiera Fernanda Berrios, Alba Blasco, Laura Leiva, Elisa Cárcel, Tania Tora, Irene Ballesters, María Fernanda Ibáñez, Silvia Sánchez i Lorena Diana Valdeolmillos.

Cos tècnic: Luis Revert, Marina Conesa, Laura Gutiérrez i María del Mar Ruiz.

Al febrer de 2020, abans de que el món es detinguera per la pandèmia COVID-19, la Fundació Llevant UD ja va esbossar esta iniciativa en el desplaçament a la seu de Sevilla de la Lliga Genuine 19-20, on els levantinistas van presentar el primer equip titular compost només per dones en esta competició.

A més, uns mesos abans, les jugadores d’EDI també van ser protagonistes úniques en el Special Olympics de Vila-real i en el Campionat d’Espanya de futbol inclusiu d’Albacete. Estos van ser els resultats dels tres últims partits de la present temporada en LaLiga Genuine.

RC Esportiu de la Corunya 2 – 0 Llevant UD EDI

Llevant UD EDI 0 – 4 Fundació Futbol Base Reus