Arranca la temporada 24/25 i l’entitat granota continua superant-se. No contenta amb ser l’escola d’esport adaptat més nombrosa d’Espanya vinculada a l’estructura d’un club de futbol professional, la Fundació Levante UD ha firmat hui dijous un conveni amb l’Ajuntament d’Albal per a la cessió del Poliesportiu Municipal La Balaguera amb la finalitat d’ampliar el nombre d’esportistes amb discapacitat intel·lectual i paràlisi cerebral o dany cerebral adquirit.

Este acord suposa un moment per al record per a la Fundació levantinista, ja que la seua escola d’esport adaptat té una llarga llista d’espera des de fa diversos anys i, per fi, podrà incorporar a més de 40 nous esportistes que tindran l’oportunitat de gaudir de totes les activitats que es realitzen des de la Fundació. La nova seu d’Albal se suma a la ja existent de Quatre Carreres a València i permet, per primera vegada, que hi haja quatre dies d’entrenament a la setmana entre totes dues instal·lacions.

La firma del conveni ha reunit a, per part de l’Ajuntament d’Albal, José Miguel Ferris, alcalde del municipi; Azucena Muñoz, regidora d’Esports; Antonio Montiel, secretari del consistori; i Joan Carles Puchalt, regidor de Diversitats. Els representants de l’entitat granota presents en l’acte han sigut María Dolores Boluda, presidenta de la Fundació Levante UD; Vicente Herrero, director; José Carlos Gascó i Luis Revert, coordinadors de les seccions d’esport adaptat; i Jaime Cañellas, responsable de comunicació i màrqueting.

“Este és un pas enorme per a la nostra Fundació. Portàvem anys lluitant per a aconseguir una segona seu que ens permetera continuar creixent en número i per fi, gràcies a l’Ajuntament d’Albal, en menys d’una setmana es farà realitat”, va comentar Vicente Herrero, director de la Fundació Levante UD, en concloure l’acte de firma.

D’esta manera, la Fundació Levante UD inaugura esta nova temporada amb una gran notícia, que demostra la motivació i ganes de continuar creixent i mantindre el posicionament que ostenta de líder en la inclusió de persones amb discapacitat a través de l’esport.