La Fundació del Llevant UD i el seu afany per continuar liderant projectes socials, tanca la temporada 2021- 2022  fent història una vegada més.

Des dels seus inicis en 2009, la Fundació del Llevant UD sempre ha sentit un fort compromís amb les persones amb diversitat funcional, creant multitud de projectes i iniciatives destinades a aquest col·lectiu en aquests últims anys.

I aquesta última temporada no anava a ser menys, apostant amb fermesa per la inclusió va aconseguir fer història una vegada més, s’ha batut el rècord en visites a col·legis, més de 40 col·legis i 4 mil alumnes han pogut gaudir de les xarrades Di_Capacitat.

No obstant això, no solament s’han complit els objectius marcats si no que el paper de l’Escola ha anat molt més enllà. La Lliga Genuine, va estar de  volta, i el Llevant UD es va convertir  una vegada més en un club pioner, portant un equip femení a la seua última fase.

Creem un equip de Futbol Sala al costat de l’Associació Orriols Conviu que fa costat a xiquets i xiquetes en risc d’exclusió social de diferents nacionalitats.

El camp del Ciutat de València, amb pilota pel mig, va reunir dones de la societat valenciana al costat de les nostres jugadores en una experiència inoblidable.

Celebrem la Volta al torneig Tots Juguem, durant tot un cap de setmana, la gespa del coliseu *granota va acollir els partits del torneig del Club dels Xiquets, així com partits d’exhibició de Llevant UD EDI, Llevant UD EDI Iniciació, Fundació Mallorca Integra i Fundació Orriols Conviu. Tot això sense oblidar la participació en més de 12 tornejos de Futbol adaptat, HSRE i Tennis de Taula.

Ara sí, la Fundació Llevant UD posa fi a una temporada de deu, enquant a inclusió i desenvolupament de projectes socials es refereix.