235: LA NOVA COL·LECCIÓ CÀPSULA STREETWEAR DE LA FUNDACIÓ LLEVANT UE

La Fundació Llevant UE, en la seva il·lusió per continuar generant articles de caràcter social i amb beneficis solidaris, llança aquesta setmana a la venda la primera col·lecció de roba urbana de la seva història.

Una nova i creativa col·lecció càpsula formada per tres samarretes, de dissenys i colors diferents, que tracten d’inspirar-se no sols en els valors socials de la Fundació Llevant UE, sinó el de totes i cadascuna de les persones socialment compromeses a les quals pretén arribar aquesta col·lecció tan especial.

SOBRE SENLIMA STORE SL

A més, i com a valor afegit, aquestes peces estan confeccionades i serigrafiades per l’empresa barcelonina Senlima Store SL, el factor diferencial de la qual és la participació de persones amb discapacitat i en risc d’exclusió social en tots els seus processos de producció.

El concepte 235 que dona nom a aquesta línia tèxtil prové del nombre d’esportistes amb diversitat funcional que formaven part de la Fundació Llevant UE a la fi de la temporada passada.

Els exclusius dissenys han estat creats conjuntament entre totes dues empreses (Senlima Store i la Fundació Llevant UE) i en ells destaquen missatges de caràcter social que tracten de posar en valor conceptes tan importants en la nostra societat com la diversitat i la inclusió, d’una forma única, original i nova en l’àmbit futbolístic.

Aquesta sorpresa en forma de col·lecció veurà la llum a la fi d’aquesta setmana a les botigues oficials del Llevant UE, en la Tenda Granota en línia i a les botigues de Senlima.

Renova el teu outfit més granota i solidari. No et quedes sense adquirir un producte d’edició limitada que posa de manifest el teu compromís social!